0

تمرکز استودیو Sucker Punch روی ساخت بازی Ghost of Yotei

بازدید 70

ادامه تمرکز استودیوی ساکر پانچ روی توسعه بازی Ghost of Yotei

استودیوی Sucker Punch Productions بار دیگر تأکید کرده است که پروژه بعدی آن ها، ادامه ای بر مسیر موفق بازی Ghost of Tsushima خواهد بود و در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی جدیدشان، Ghost of Yotei، قرار داده اند. در مصاحبه ای جدید، مدیر استودیو توضیح داد که تیم ساکر پانچ ترجیح می دهد روی یک پروژه بزرگ در هر زمان تمرکز کند و این رویکرد کمک می کند تا کیفیت کار بالا باقی بماند. این موضوع برای طرفداران بازی های ژاپنی و عاشقان دنیای سامورایی، خبر بسیار خوبی است.

این استودیو که سابقه ای طولانی در ساخت عناوین موفق دارد، همچنان با احتیاط پیش می رود تا تجربه ای ماندگار برای بازیکنان بسازد. بنابر گفته مدیر استودیو، ساخت بازی Ghost of Yotei از مراحل ابتدایی تا تولید نهایی نیازمند زمان و تمرکز کامل اعضای تیم است. به همین دلیل، خبری از توسعه هم زمان چند پروژه در ساکر پانچ نخواهد بود.

مطالعه مقاله قبلی در دسته بندی تکنولوژی با عنوان گوشی جدید آنر با دوربین گیمبال رقیب جدی DJI Pocket.

دلیل تمرکز تک پروژه ای ساکر پانچ

ساکر پانچ در سال های اخیر ثابت کرده است که فلسفه “کیفیت بر کمیت” برای آن ها یک شعار نیست، بلکه تاکتیکی مهم در تولید آثارشان است. این استودیو معتقد است تنها زمانی می توان تجربه ای منحصربه فرد خلق کرد که تمام منابع و خلاقیت ها روی یک هدف واحد متمرکز شود. مدیر استودیو در بخش دیگری از گفت وگو گفت: وقتی هرکسی روی یک ایده دقیق تمرکز می کند، نتایج شگفت انگیز می شوند.

او همچنین اضافه کرد که دنیای بازی Ghost of Yotei در مقایسه با عنوان قبلی بسیار گسترده تر و از لحاظ جزئیات بصری، چشم گیرتر خواهد بود. هدف آن ها خلق جهانی است که بازیکن نه تنها بازی کند، بلکه در آن زندگی کند.

شباهت ها و تفاوت های Ghost of Yotei با Ghost of Tsushima

با وجود آنکه بسیاری از طرفداران منتظر تجربه ای مشابه Ghost of Tsushima هستند، ساکر پانچ تأکید کرده که Ghost of Yotei داستان و فضای متفاوتی دارد. در این اثر، شاهد دنیایی با المان های فرهنگی ژاپن اما با رویکردی تازه تر خواهیم بود. انتظار می رود سیستم مبارزات بازی نسبت به گذشته پیشرفته تر و حرکات شمشیرزنی واقع گرایانه تر باشد.

ساکر پانچ همچنین وعده داده که محیط های بازی از کوه های برفی گرفته تا روستاهای ژاپنی با جزئیاتی خیره کننده طراحی خواهند شد. این تغییرات نشان از جاه طلبی بالای استودیو در ارتقای تجربه بازیکنان دارد.

آینده ساکر پانچ و مسیر پیش رو

یکی از بخش های جالب این مصاحبه تأکید دوباره مدیر استودیو بر ساخت تدریجی و اصولی هر بازی بود. او باور دارد که فشار برای انتشار سریع عناوین جدید، در نهایت به تجربه کاربر لطمه می زند. از این رو، ساکر پانچ با صبر و برنامه ریزی پیش می رود.

با در نظر گرفتن موفقیت Ghost of Tsushima، انتظار می رود Ghost of Yotei نه تنها میراث آن را ادامه دهد، بلکه مرزهای جدیدی را در روایت داستان و طراحی جهان باز تعریف کند. طرفداران این استودیو بدون شک با اشتیاق منتظرند ببینند ساکر پانچ چگونه دوباره هنر داستان سرایی و طراحی خود را در قالب دنیایی تازه به نمایش می گذارد.

برای دریافت جدیدترین اخبار تکنولوژی با مجله هوش مصنوعی با ما همراه باشید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید