0

آموزش هوش مصنوعی لینکدین با استفاده از پروفایل کاربران

بازدید 60

آموزش هوش مصنوعی لینکدین با داده های پروفایل کاربران

لینکدین، شبکه اجتماعی محبوب متخصصان، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد برای بهبود قابلیت های هوش مصنوعی خود از داده های پروفایل کاربران استفاده کند. این تصمیم می تواند تجربه کاربری میلیون ها نفر را تغییر دهد، چرا که الگوریتم های هوش مصنوعی لینکدین با اطلاعات مهارت ها، تجربیات کاری و علایق افراد آموزش می بینند. در نتیجه سیستم های پیشنهادی و ابزارهای استخدامی این پلتفرم، دقیق تر و کاربردی تر خواهند شد.

البته این حرکت در حالی صورت می گیرد که نگرانی های زیادی در مورد حریم خصوصی کاربران مطرح شده است. بسیاری از افراد ممکن است نسبت به استفاده از داده های شان برای آموزش هوش مصنوعی با احتیاط برخورد کنند. لینکدین اما تاکید کرده که این فرآیند با رعایت اصول امنیت داده و سیاست های مشخصی اجرا خواهد شد.

مطالعه مقاله قبلی در دسته بندی تکنولوژی با عنوان حمله باج افزاری و اختلال گسترده در فرودگاه های اروپا.

چرا لینکدین به سراغ آموزش هوش مصنوعی رفته است؟

دلیل اصلی این تصمیم، افزایش نیاز به سیستم های هوشمند برای پیشنهاد شغلی، ایجاد شبکه سازی بهتر و حتی تولید محتوای شخصی سازی شده است. وقتی الگوریتم های لینکدین داده های واقعی کاربران را آنالیز کنند، می توانند راه های جدیدی برای اتصال افراد به فرصت های شغلی یا همکاران حرفه ای پیدا کنند. در واقع این پروژه می تواند به پیشرفت قابل توجه کیفیت تعاملات در پلتفرم منجر شود.

از طرفی، کسب وکارها هم از این ماجرا سود خواهند برد. استخدام کنندگان راحت تر می توانند افراد مناسب با مهارت های خاص را شناسایی کنند و مدیران هم پروژه های بهتری را با افراد واجد شرایط به پیش ببرند.

نگرانی های کاربران از حریم خصوصی

با اینکه آینده روشنی برای لینکدین در استفاده از هوش مصنوعی ترسیم شده، کاربران در مورد امنیت و شفافیت این فرآیند پرسش هایی جدی دارند. هرچند لینکدین قول داده داده ها به صورت ناشناس پردازش خواهند شد، برخی معتقدند که هنوز خطراتی در زمینه حفظ اطلاعات شخصی وجود دارد.

همچنین بعضی از کاربران به این فکر می افتند که آیا امکان غیر فعال کردن این ویژگی وجود دارد یا خیر. شفاف سازی از طرف لینكدین می تواند نقش مهمی در جلب اعتماد مردم داشته باشد.

آینده تعامل کاربران و هوش مصنوعی

اگرچه نگرانی هایی وجود دارد، اما باید گفت که هوش مصنوعی در لینکدین می تواند آینده تعاملات حرفه ای را متحول کند. سیستم های هوشمند به مرور یاد می گیرند که چگونه بهترین پیشنهادها، ارتباط ها و محتوای مورد علاقه کاربران را ارائه دهند.

این تغییرات به مرور باعث می شود تجربه کاربران ساده تر، جذاب تر و هدفمندتر شود. تنها چیزی که باقی می ماند، مدیریت درست این فرآیند است تا هم شرکت و هم کاربران احساس امنیت و اعتماد داشته باشند.

برای دریافت جدیدترین اخبار تکنولوژی با مجله هوش مصنوعی با ما همراه باشید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید